maandag 18 april 2011

Definitief: Ik ga naar INDIA

Na veel overleg en heen en weer gemail is het nu dan eindelijk zeker: Ik ga naar INDIA :D. Dan wordt het nu tijd voor mij om mijn projectplan definitief te maken, mijn planning op te stellen en de komende paar weken me te gaan richten op het ontdekken van de wondere wereld van de solar steamer en alle ins and outs daarvan te weten te komen. Het ziet er naar uit dat zelfs het Nederlandse weer me goed gezind is en mee gaat helpen in mijn kookavonturen. Het blijkt wel dat ik waarschijnlijk een deel van de solar steamer in India zal moeten gaan bouwen omdat hij toch wel erg zwaar is om even in een vliegtuig mee te nemen. Dus ik moet hem uit elkaar halen en kijken welke delen ik echt mee moet nemen en welke delen ik in India zelf kan bouwen. Dit is wel even een financiĆ«le tegenvaller, maar hopelijk kan ik nog voldoende geld binnenhalen om dit te compenseren. (lees: Ik kijk jullie nu ontzettend lief aan om het project te sponsoren :P) Ik houd jullie op de hoogte, snel meer.
Kus Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten